Volg ons:

Wij halen uw meubels op!

Volg ons:

Heeft u vragen of interesse?

Laat het ons gerust weten, we helpen u graag!

Over MEUBELOPHALERS

Wij zijn een erkend bedrijf, ingeschreven bij de Kamer van Koophandel.

U ontvangt altijd een factuur, waardoor u bij zakelijk gebruik 21% BTW kunt terugvorderen.

Contactgegevens:Email: ln.srelahpolebuem%40ofniWhatsApp en telefoonnummer: +31 6 11 11 91 65Handelsnaam: MeubelophalersKVK: 96399953BTW ID: NL867595164B01Adres: Prinsengracht 232 1, 1016 HE Amsterdam (geen bezoekers adres)Check hier onze reviews: Google reviews

Veeeeel gestelde vragen:

  • Hoe werkt jullie ophaal service?

    Heel simpel: Stuur ons een berichtje met de meubels die je wilt laten ophalen, en je ontvangt van ons een offerte met de prijs. Als je akkoord gaat, plannen we samen een tijd en datum. Op het afgesproken moment komen wij de meubels ophalen en zodra alles is verwijderd en je tevreden bent, betaal je de vooraf afgesproken prijs. Makkelijk, toch?

  • Is de voorafgesproken prijs echt vast?

    Ja, de voorafgesproken prijs is echt vast. Zodra we een offerte hebben gestuurd en je akkoord gaat, kom je niet voor verrassingen te staan. We rekenen alleen de afgesproken prijs, zonder extra kosten achteraf, tenzij je meer meubels wilt laten meenemen. Maar in dat geval overleggen we altijd eerst met jou voordat we verder gaan. Zo weet je precies waar je aan toe bent!

  • Hoe snel kunnen jullie de meubels ophalen?

    We proberen zo flexibel mogelijk te zijn. In sommige gevallen kunnen we dezelfde dag nog langskomen; anders plannen we samen een geschikte tijd.

  • Moeten de meubels uit elkaar gehaald worden?

    Nee, je hoeft niets te doen. Als meubels groot zijn of moeilijk door deuropeningen passen, kunnen wij ze (indien nodig) ter plekke uit elkaar halen. Zo wordt alles netjes en zonder gedoe opgehaald!

  • Kunnen jullie meubels ophalen van verdiepingen zonder lift?

    Ja, we kunnen meubels ook van hoger gelegen verdiepingen ophalen, zelfs zonder lift. Houd er wel rekening mee dat dit extra kosten kan opleveren vanwege het extra werk. Deze kosten laten we altijd vooraf in de offerte zien, zodat je nooit voor verrassingen komt te staan.

  • Wat gebeurt er eigenlijk met mijn opgehaalde meubels?

    Afhankelijk van de staat van de meubels worden ze gerecycled of gedoneerd (indien mogelijk).

Onze vaste reiskosten:

  • €55,00 0-15 km buiten Amsterdam

    Amsterdam, Amstelveen, Diemen, Uithoorn, Aalsmeer, Ouderkerk aan de Amstel, Abcoude, Zaandam, Oostzaan, Hoofddorp, Badhoevedorp, Landsmeer.

  • €75,00 15-30 km buiten Amsterdam

    Zaandijk, Assendelft, Vinkeveen, Bussum, Naarden, Krommenie, Edam, Volendam, Broek in Waterland, Weesp, Nieuw-Vennep, Haarlemmermeer, Mijdrecht.

  • €95,00 30-45 km buiten Amsterdam

    Leiden, Wassenaar, Beverwijk, Oegstgeest, Katwijk, Vleuten, Alphen aan den Rijn, Zandvoort, Lisse, Hillegom, Sassenheim, Voorhout, Noordwijk, Heemstede, Bloemendaal, Rijnsburg, Warmond.

  • €2,00 per km buiten Amsterdam

    Woont u verder weg? Wij berekenen de reiskosten voor u.

Voordelen van de Meubelophalers:

    Alles is inbegrepen, demonteren, tillen en afvoeren.
    Vaste prijs per meubel en reiskosten, zonder verrassingen!
    Duurzaam afgevoerd met hergebruik waar mogelijk.
    Flexibele planning u kunt zelf een datum en tijdstip kiezen.
    Professioneel team voor zorgvuldige en efficiënte afvoer.

MEUBELOPHALERS

Vragen of interesse? Neem contact met ons op via WhatsApp of e-mail, wij zullen je vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

Gratis offerte aanvraag formulier:

Selecteer bestanden

Bedankt!

We zullen zo snel mogelijk reageren.

Can't send form.

Please try again later.